fredag 25 september 2009

Bängbång ;)



Så skulle man kunna förklara våran morgon och denna bilden är en klockren beskrivning på hur jag såg ut i hjärnan imorse..fast med en otrolig stressilska åxå.

Lucas ville ha rostade mackor och det är ju lätt fixat...fixade undan samtidigt då.

Men sen ville han inte ta på sig, sprang runt och fånade sig och gjorde allt annat än det han skulle...dvs hjälpa till att ta på sig :)

Vi kom iallafall iväg och jag stressade ner under cyklenturen till dagis.

Leo var lite trött när vi kom in på dagis och ville inte lämna ifrån sig snutte och napp utan gick iväg och gosa i soffan (enda stället han får ha dom på dagis).

Cyklade vidare till skolan för att kolla att Lucas kommit fram som han skulle.

Möts då av min underbara underbara Lucas som var sååå snäll och glad.

Shit vilken förvandling. Fick kram och gos innan vi skildes åt och jag cyklade vidare med ett nöjt leende på läpparna trots att jag var sen.

Hann sen med att smsa lite välgörenhet på väg till jobbet.

Underbar dag tror jag det blir.

Efter jobbet ska jag ner på stan och inhandla lite nödvändiga saker...sen kommer T ner och vi ska äta födelsedagsmiddag och gå på bio.

Underbart underbart.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar