söndag 20 januari 2013

Söndagshockey

Här sitter jag på jobbet en söndag och jobbar mig varm.
Hade gärna legat hemma i sängen och haft en slö söndag morgon men ibland får man jobba helt enkelt.
Jag jobbar iof bara till 12 så en tupplur hinns nog med idag :)

I eftermiddag ska vi på hockey jag och Leo....och stora delar av Leos hockeylag.
Såå himla kul att så många ska med.
Hoppas på bra spel och tuff match.

Om jag inte hade jobbat idag....och inte lyckats boka in hockey för Leo och laget så hade jag gärna setat på tåget till stockholm med kidsen. Vi var bjudna på Vip premiär av Röjar- Ralf och det var Mgroup som hade bjudit in. Deras event är populära hos mina killar och dom blev super besvikna när vi inte kunde åka.
Har dock lovat dom att vi ska gå och se filmen här i stan.
Röjar-Ralf har premiär den 8:de Februari.


Röjar-Ralf är ett animerat äventyr i videospelens magiska värld.
Den handlar om Röjar-Ralf som är trött på att var skurk och vill visa att han är snäll.
Jag tror denna film är galet rolig och det ska bli mysigt att se den med kidsen.
Vi är en familj som älskar tv-spel och det ska bli skoj att se spel man känner igen fast på ett nytt sätt :P

Se den!! Det kommer vi göra.

Trevlig söndag på er

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar