onsdag 28 maj 2014

No 7 BB Lips Beauty Balm



Dessa 2 snyggingar flytta hem till mig för ett tag sedan.
Ni som känner mig vet att jag är kraftigt beroende av läppglans och har testat dom flesta märken och modeller.

Dessa 2 är nyheter från No 7 och heter BB Lips Beauty Balm och finns i färgerna Belle Pink, Ballerina, och sist men inte minst Blink Pink.
Dom 2 på bilden är Ballerina och Belle Pink.

1 enkelt steg tillgodoser 3 lip-loving behov:
* Vacker färg
*Lugnande näring
* UV skydd SPF 15

Och dessa 2 är redan några av mina sommarfavoriter.
Känns underbart skön, mjukgör perfekt och ger en perfekt lagom färg.
Den som används mest är den lite mörkrosa som ger läpparna perfekt färg tycker jag.
Den brunare är diskretare men ljuvligt bra den också.

Rekomenderat pris på dessa är 99kr och jag tycker det är bra pris på en underbar produkt.
Men just nu kan ni köpa dessa i en kampanj som Apoteket Hjärtat har på solprodukter.
Köp 3 solprodukter och betala för 2....här.
Dom är perfekt för soliga dagar (och alla dagar) för man får inte glömma bort läpparna...ett vackert leende smittar ;)

Jag kan varmt rekommendera dessa och tycker att ni ska köpa hem dom pronto.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar