fredag 7 augusti 2009

Stor besök.

Nyss hade jag besök på jobbet.
Peter och Leo kom och hälsa på.
Dom hade precis varit och lämnat Lucas på fritids.

Det var Lucas första dag på fritids igår och han hade storttrivts.
Han var helt lyrisk när han kom hem och helt slut.
Idag ska han få gå mellan 9-14.
Han var glad och pigg imorse och tog på sig kläderna direkt när han vaknade...helt SJÄLV.
Det här blir nog toppen bra. I helgen eller nästa vecka ska vi fara och köpa ryggsäck och skolgrejer för den 17:de börjar min lilla kille i förskolan. Eller det heter ju inte det längre..men för mig är det förskola:)
Ohh jag är sååå stolt över mina pojkar..alla 3:)

Torsdag nästa vecka börjar Leo på¨dagis...det kommer nog också gå toppen bra.
Känner på mig att hösten kommer bli toppen...eller hoppas det:)

Ikväll efter jobbet ska vi ev fara till Björnön och bada och ha picknik.
Det ska bli mysigt...en mysig fredags kväll.
Wihiiii det är fredag idag...gud sååå skönt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar