måndag 15 februari 2010

Alla hjärtans dag



Den här boken fick Peter av mig i alla hjärtans present.

Han gillar att laga mat och jag tänkte att den kunde ge honom lite inspiration. :)

Jag var trött på att ge parfym eller kallingar och sattsade på en ny grej som gick hem...hoppas jag :)

Jag hade inte önskat mig något och var inte beredd på att få något men när vi satte oss till frukosten kom Peter med en underbart vacker träbricka i shabby stil som var full med vackra saker. Det var en telåda i metall med glas i locket, hjärtformade badbrus med rosen doft, badpärlor i ljuvaste rosa och en emaljburk med rosor på.

Ohhh jag vart såååå glad...han är så himla underbar min make och han kan när han vill ;)

Det pirrade i mig och jag vart sååå glad.

Leo och Lucas fick lite småsaker..hade velat köpa gele hjärtan men när jag skulle köpa det fann jag inga. Men dom var lika glada ändå ;)

Vi hade familjen B över på lunch och av bästa T fick jag en sten med super söt text på.

Hon är såå himla go.

Peter hade gjort en ljuvlig lasange och barnen fick våfflor.

Till efterrätt dukades det upp choklad muffins, kladdkaka med marschmallows och chokladcookies. japp jag gillar choklad. Hade tänkt att ha min hallonsås till men orkade inte..inte orkade jag göra frosting till cupcakesen heller. Men alla vart mätta och belåtna.

Eftermiddagen spenderade jag och barnen ute..sen gick vi in och lekte med lera.

Barnen var heelt slut och Lucas fick tvinga sig själv att vara vaken till 7 för han ville att Peter skulle läsa bok för honom. Leo gav upp 18.15.

Resten av kvällen vart slö..hihi men mysig.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar