onsdag 13 mars 2013

Och vinnaren är....

Nu är vinnaren korad i min första bio tävling.

Vinnaren är anonym så jag klistrar in inlägget här:

Gruggs motto är: rädsla är bra, förändring dåligt.

Hittills har min son bara varit på "bio" hemma, med allt vad bio är, nu är han redo och väl förberedd för vad som väntar på en riktigt bio. Det skulle vara fantastiskt kul att få öppna en helt ny värld för honom.
Han skulle älska det!
Maila mig på petronella.nilsson@gmail.com
Jag behöver namn och adress dit biljetterna kan skickas.
Stort grattis.
Frågan och även svaret togs ifrån sidan http://www.croodarna.se/
Och ni finner det svaret  under "lär känna karaktärerna".
Stort grattis till anonym alltså och till er andra vill jag säga tack för att ni var med.
Mycket fina motiveringar och jag hade gärna velat skicka er alla på bio.
Men jag kan verkligen rekomendera Croodarna både för barn och vuxna.
Galet roligt film som alltså har biopremiär den 22:a mars

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar