onsdag 6 maj 2015

ACO Face



Att sköta sitt ansikte och ha rutin på det är något som jag är rätt dålig på.
Men jag har blivit bättre och märker stor skillnad.

För att rengöra ansiktet använder jag ACO´s nya Ultra soft cleansing milk.
Den rengör milt men effektivt och får även bort smink bra.
Innehåller provitamin B5 som ger intensiv återfuktning och är milt parfymerad.
Den är verkligen underbar att använda och man kan välja att bara torka bort den eller skölja av den.
Jag sköljer och använder den både morgon och kväll.

Dagtid använder jag en himmelsk kräm som fyller ut rynkor ;)
Mmmm tyvärr är jag inge ungdom längre och det märks i huden.
Läste någon gång att man ska börja med anti age runt 20 års ålder...och ja jag är några år försenad ;)
Bättre sent än aldrig dock och denna underbara kräm trivs med min hud.

ACO´s lifting day cream verkar omedelbart och på lång sikt så ökar den hudens spänst och fasthet.
Lyfter och återfuktar huden samt reducerar rynkor och motverkar uppkomsten av nya ålderstecken.
Innehåller solfilter 15 som skydda mot UVA och UVB strålning och är milt parfymerad.
Helt ljuvlig är den och huden känns verkligen underbar.

Och kvällstid så smörjer jag in mig med denna goding som återställer hudens spänst och tillför intensivt med fukt på djupet. Den stimulerar hudens cellförnyelse och ger huden en jämnare ton samt förnyad elasticitet och fyller ut rynkor inifrån under natten.

Dessa 3 produkter gör magi för min hud och ACO´s Face produkter finns även i andra serier.
Kolla in och finn era favoriter.
Jag älskar designen på förpackningarna och dom ursnygga färgkombinationerna.
Kärlek helt enkelt, ACO gör ju en mängd bra produkter och är ett starkt varumärke som funnits länge.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar