torsdag 15 oktober 2015

Beautiful skin



Kära läsare...man kommer helt enkelt inte ifrån att huden förändras med åldern.
Några dagar efter min B-day damp dessa snyggingar ner i brevlådan och jag kan tala om att mitt ansikte men även min själ blev lyriska.

Tuben är en ansiktstvätt från No7 Skincare och kostar ca 99kr.
Det är en mild rengöring med ljuvlig doft som avlägsnar orenheter och även makeup.
Huden blir mjuk och smidig och får en skön lyster tycker jag.
Den innehåller bla sötmandelolja och återfuktar huden fint.
Passar för normal till torr hud.
Jag använder den både morgon och kväll och tycker den är helt ljuvlig.
Doften är diskret men otroligt fräsch.

Den snygga lilla lådan innehåller en dagkräm i samma märke och serie och kostar ca 169kr vilket är otroligt prisvärt enligt mig.
Detta är en underbar dagkräm som ger omedelbar näring för en frisk och strålande hy.
Den innehåller UVA- och UVB-skydd samt skyddande Spf15 för att ge dig ett avancerat skydd mot solens strålar och hjälpa till att bibehålla ditt ungdomliga yttre ;)
Me lika alot.
Innehåller ljuvligt sheasmör som absorberas snabbt och enkelt i huden och ger återfuktning i upp till 24 timmar.
Jag tycker den känns som en lyxig kräm för ansiktet och så otroligt prisvärd och dryg.
Du behöver inte alls ta mycket för att huden ska kännas ljuvlig och ge en fin lyster.
Denna doftar även den diskret men helt enkelt underbart.
Min nya favvo för att rädda upp mitt ansikte.

Jag blev dessutom svinförkyld här i dagarna och då brukar hela min kropp balla ur inkl huden.
Men denna gång så hade jag fortfarande lyster i huden och den kändes återfuktad och fin...har nog aldrig hänt förut.
Dessa produkter räddade min hud när den kändes som sämst helt enkelt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar