måndag 18 januari 2016

Vill ha mer helg

Jösses redan måndag igen.
Veckorna går så himla fort.
I torsdags tränade jag efter jobbet och upptäckte att jag hade en hunger efter träning och kost igen.
Fy attans vad skönt det var även om jag inser att jag skulle behöva ha en PT eller gå på riktiga pass för ultimat träning.
Men det blev träning både torsdag och fredag efter jobbet och ett pass hemma igår.
Och idag är väskan packad och mellisar för att träna direkt efter jobbet.
Så jefla skönt och jag vet inte riktigt vart denna energi kom ifrån men jag är så himla nöjd och vill träna mer och mer.
Känns liksom som en hunger som är svår att släcka...nästan som en besatthet vilket är rätt olikt mig.

Kommer inte satsa på några mål eller så utan bara njuta av hur skönt det är att träna och äta bra för min kropp.
Visst hoppas jag att min bild kommer se lite annorlunda ut om 3 månader och förmodligen gör den det men det är inte mitt krav.
Jag hoppas jag tagit steget in i en ny livsstil och med enda krav iof att inte tappa vikt.
Det är svårare än man kan tro för en del.
Jag har ju skrivit om min vikt förut men förra året tror jag det var som jag insåg att skit i detta...jag orkar inte gå upp i vikt och jag är ändå nöjd och stolt över mig.
Och jag är fortfarande nöjd och stolt men jag vet ju hur bra jag mår när jag tränar och jag vet att jag älskar när jag blir lite mer jag ;)

Vägde mig i fredags..mest för skoj och hade på något vänster lyckats gå upp vikt.
Vägde 56,7kg och det är nog högsta vikten jag haft på ett tag...kanske kom när jag blev mer relaxed och inte brydde mig så mycket mer.
När man börjar varva ner och vara i nuet.

Hur som helst så ska jag inte tappa vikt så att äta mer än idag är ett måste.
Det är inte helt enkelt men jag ska kämpa på.
Kolla gärna in mig på instagram om ni vill följa med mer och även på fb där jag heter Vincere...Fru Cupcakes finns även den på fb men Vincere är mer inriktad på just kosten och träning ;)

Nu kör vi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar