måndag 25 april 2016

Presskväll i huvudstaden



I tisdags for jag tidigare från jobbet för att bege mig till Stockholm och en urmysig presskväll som GoodPr höll i.

Det var länge sen jag hade möjlighet att åka på en sådan här sak och det är en av nackdelarna av att inte bo i Stockholm.
Men denna gången bestämde jag mig helt enkelt för att ta den tiden.
Det var även första mötet irl med dom underbara tjejerna som driver denna härliga pr-byrå.

Alltså vad fint dom gjort.
Kvällen var på Clarion Stockholm i en helt ljuvlig svit.
Utsikten var magnifik och i somras bodde jag och Peter på detta magiska vackra hotell.

Det var uppdukat med ljuvligt macarontorn, färsk frukt, snacks och drycker.
Så himla vackert och mumsigt.

Kvällen bjöd inte bara på mumsigheter och trevligt sällskap utan jag fick även upptäcka både välkända och (för mig mindre kända) märken.

Ni kommer få läsa om en hel del av produkterna på bloggen nu en tid framöver.
Men bla så presenterades OPIs Retro kollektion som innehåller 6 ljuvliga sommarfäger och jag föll pladask för den korallfärgade. Ljuvlig och den får följa med mig på semester inom kort.

Fick även kolla in Yvonne Rydings produkter och jag såg att hennes SPA kollektion säljs på bla Hemtex. Kommer mer info om den här senare.
Fick med mig bla ansiktsrengöring från SPA kollektionen och håller på att testa den...doftar ljuvligt och återfuktar härligt är min spontana åsikt.

Brabantia är ett märke som jag förknippar med soptunnor...meeen dom kan så mycket mer och har nu tagit fram en helt underbar serie för köket med bla rivjärn för olika tillfällen och en härlig vinkork.
Kommer inlägg om dessa underbara färgklickar bla.

En hel del mumsiga produkter att klämma och känna på och en del av dom följde med hem i en välfylld goodiebag.
Var helt lyrisk när jag kom hem till en trött make som fick kolla in allt och lyssna på mig.
Han var nog inte lika road som jag var...men han är en fin make och lyssnade som sagt artigt.

TACK återigen för en ljuvlig kväll

puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar