fredag 8 juli 2016

Min egen musli



Jag har länge sneglat på My Muesli och för ett tag sen slog jag till och blandade min egen mix.
Var super spännande att få fixa och trixa men till slut fann jag en som jag gillade och som inte blev svindyr.

Jag fann även ett erbjudande där man fick en låda 2go muesli vilket jag tyckte var kanon.

Och igår hämtade jag alltså ut min finfina låda.
Älskar när till och med förpackningen dom skickar i är fin.
Denna låda var rosa och vit och stilren.

Första reaktionen när jag öppna lådan var att förpackningarna var rätt stora.
Röret med min egna blandning var bra storlek men jag trodde nog att färgerna på den skulle vara lite finare. Hade nog inte läst på ordentligt men trodde det skulle stå mitt namn på blandningen lite större.

2go mueslin var bra och rejäla förpackningar som verkar enkla och otroligt smidiga.
Bara att blanda ner det blöta direkt i koppen och äta.
Chocolate tror jag kan bli en favorit ;)

Min egen blandning innehåller bla kokosflingor och chiafrön och är super god.
Idag har jag den till min vaniljkvarg till frulle.

Man kan även köpa färdiga blandningar i rör och även limited edition blandningar. 
Tex finns det en som heter  My Therapist is a Chocolate Muesli som bla innehåller choko crunch, macadamianötter och hasselnötter. 
Vilken start på morgonen..vem blir INTE gladare av choklad?
Perfekt måndagsblandning kan jag tycka.

Min egna blandning kostar 109kr och sen frakt på det så då landade det på 152kr.
Jag tyckte nog att det var lite för dyrt för att köra som vardagsgrej men tycker absolut att det är en super rolig grej.
Kanske beställa till något speciellt om kanske någon fyller år, rolig extra piff i vardagen eller bara för att du behöver någon mumsig lyxig frulle.

Kommer nog beställa igen men vet inte om jag kör min egen blandning då, testar en ny egen eller kanske kör på dom färdiga mixerna.

Otroligt rolig ide dock och jag älskar den verkligen.
Önskar att det kunde finnas fler butiker så jag bara kunde gå in och köpa direkt.

Kolla in..super fin sida :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar