fredag 1 oktober 2010

Idag är ingen vanlig dag för idag är det MIN födelsedag


Dagen har iof spenderats i soffan med loka och ipren men so far så har den ändå varit underbar.
Jag fick kort och paket av Peters pappa och hand fru innehållande ett bedårande halsband, ett presentkort på en pocketbok av söta söta E, Blommor skickade av mamma och pappa med en sjukt söt nalle(buketten var ljuvlig och innehöll bla champangefärgade rosor som är en STOR favvo), grattis både på sms och FB och sist men absolut INTE minst vart jag uppvaktad av super fina och söta L,M och S från jobbet. Det är tjejer från mitt ordinarie jobb och gud jag vart så himla rörd. En STOR höst gul bukett med vas inpackad i finfin plast och vackra band och världens sötaste kort som talade om att jag var unik..typ ;) Och en ljuvlig (både till utseende och smak) cupcake med både frosting och strössel på och ett ljus i.
Gud ni är sååååå söta L, M och S (om ni läser detta annars kommer jag fortsätta tala om det för er hur länge som helst).
Buketten hade stått på mitt skrivbord imorse men när jag aldrig kom så frågade dom Peter och sen åkte dom en tur hem till mig. Jag vart sååå himla överaskad. Där låg jag i soffan och hemmet såg hemskt ut. Och här kommer dom och förgyller min dag med en sådan underbar överaskning.
Ville gråta en skvätt, vart så himla rörd och paff. Var inte alls beredd på det där.
Ohh mitt hjärta blir varmt. Tack söta ni...och TACK alla ni som har förgyllt min dag.
Så även om det är döden döden att vara sjuk på sin födelsedag så har den ändå varit helt underbar och jag tror nog den kommer fortsätta vara underbar.
XOXO

2 kommentarer:

  1. Du är så värd det vännen!Å du är speciell, glöm aldrig det! Kram

    SvaraRadera
  2. Ohhh du är så go. Tack söta söta du. Jag gillar dig ;)
    Kram kram

    SvaraRadera