tisdag 3 maj 2011

Fru Cupcakes rekomenderar



Jag älskar Clarins läppglans och har varit beroende av det sedan 2005. Har provat andra men ingen är som clarins.




Den är mjukt, krämigt och smakar gott. Det gör läpparna mjuka och fina och finns i massor av färger.




Clarins är verkligen ett bra märke med bra priser och gudomliga produkter och finns både på nätet och i välsorterade skönhetsbutiker. Priset ligger på mellan 130-200kr och är helt klart värt sina pengar. Det är ljuvligt.













När vi åkte till Åland för i påskas så köpte jag (för mig) en ny sort läppglans från Clarins. Detta läppglans har en mjuk applicator där läppglansen kommer ut. Den är mjuk, följsam och läppglansen är krämig och helt underbar. Den doftar svagt vanilj och sitter länge.

Den är också helt ljuvligt för läppen då den vårdar och inte bara är snygg på. Jag har inte sett denna i butik men har ju heller inte letat. Finns dock på nätet och kolla i butik där Clarins finns.

Denna ligger på mellan 150-210kr och är min nya favvo.

Trist att den bara finns i 3 färger dock. Men man kan ju ha både den vanliga och denna ;)


Jag ÄLSKAR Clarins helt enkelt






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar