tisdag 21 juni 2011

Fru Cupcakes Rekomenderar





För ett bra tag sedan fick jag möjlighet att testa ett skal till min Iphone från Mirabling.se


Dom har en webshop med skal både till Iphone 3 och Iphone 4 i alla möjliga färger och designer.


Jag valde mig ett svart glittrigt skal och när jag fick mitt paket låg skalet i en fin liten ask och glittrade vackert.


Tyckte dock att skalet kändes lite obekvämt och kändes som om glittret skulle falla bort men skalet kändes ändå hårt och stabilt. Satte dit det på mobilen och nu...flera månader efter blir jag fortfarande lycklig när jag ser min vackra Iphone. Det glittrar fortfarande vackert även om några få paljetter fallit bort och det känns skalet känns stabilt och kvalitetsordentligt.


Jag älskar mitt skal och börjar fundera på om jag ska köpa mig ett till.


Har ni inget skal från Mirabling.se till eran Iphone så tycker jag absolut ni ska klicka hem ett.


Det finns från 149kr och uppåt och för alla smaker och dom har snabb leverans.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar