onsdag 28 september 2011

Snorigt var det här...



Här ligger jag nerbäddad i soffan med en stor kopp te.

Har precis lämnat av Leo på dagis och Lucas cyklade till skolan själv.


Årets värsta förkylning har jag dragit på mig.

Det gick fort så jag hoppas den går över fort.

I helgen fyller jag år och jag vill inte vara sjuk på min födelsedag.

Dessutom har vi middagsgäster på kvällen.

Och jag tänkte baka till jobbet till på fredag.

Så jag behöver bli frisk fort fort. Healar mig med te, glass och halstabletter och hoppas att det är rätta medicinen. Och vila och vatten förstås.


Kom på igår att jag var sjuk förra året på min födelsedag. Då blev jag underbart uppvaktad av några av mina finfina vänner då dom kom hem till mig med blomma och en cupcake med ljus i.

Det gör ju underverk med förkylning :)

Men iår tänker jag vara frisk helt enkelt.


Haha nyser hela tiden och när jag nyser så sprutar tårarna..iof bättre att tårarna sprutar än snoret. Snoret rinner mest bara.

Nu ska jag bädda ner mig ordentligt och bli av med denna förkylning.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar