fredag 30 september 2011

Hurra hurra för mig imorgon



Imorgon fyller jag 33år.

Jag brukar börja längta flera månader i förväg och sen blir jag på något sätt mättad så när det verkligen börjar närma sig så tycker jag det kvittar nästan..och just iår vill jag ha mys med min familj på min dag. Vill ha en dag i harmoni..det önskar jag mig.

Jag är fortfarande tokförkyld och helt matt och tror inte att jag helt mirakulöst kommer vakna imorgon och vara i topp form men det får vara som det är helt enkelt.


Skulle ha klippt mig idag (som födelsedagspresent) men blir anfådd av att bädda sängen så jag avbokade det igår.


Usch vad det låter trist det här. Men jag är lycklig faktiskt och nöjd ändå.

Har bjudit fina vänner på middag imorgon kväll och om dom inte är rädda för förkylning hoppas jag att dom kommer även om det blir en mindre energisk Fru P.

Och om inte resten av familjen blir förkylda. Peter kom hem igår och var hängig och barnen är på gränsen. Men det är ju sådana tider nu helt enkelt.


Har ett paket på posten med te och choklad som ska testas och det passar ju utmärkt en tid som denna.


Föresten..måste berätta en super gullig grej.

Barnen brukar självklart vara delaktiga i min födelsedag men brukar tycka att det är tråkigt att bara jag får presenter :)

Iår är det annorlunda dock. Lucas längtar så mycket så han sa imorse att han skulle springa massor när han kom hem så han somnade fort idag :) sötnosen.

Och när jag sa att det är ju fredagsmys ikväll såg han lite ledsen ut.

Han har planerat en överaskning till mig och jag längtar.

Och han har gjort så många paket till mig så han har tappat räkningen, han är en gentleman min sötnos. Leo har också gjort paket till mig...har redan fått 2 och det var en penna och ett hus.

Mina killar är bäst helt enkelt och jag blir varm i hjärtat hur söta dom är.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan med en stor kopp te.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar