måndag 3 oktober 2011

Haft en underbar helg

Helgen har varit underbart trots förkylning.
Kan bara samanfattas som en helt underbar födelsehelg :)

Underbar familj, underbara vänner och underbar släkt.
Jag älskart helt enkelt.

Helgen har tagit på krafterna men det är det värt helt klart.
Mycket bakande har det blivit också och har tvättat händerna så dom är helt uttorkade nu.

I lördags fick jag frukost på sängen av min underbara familj.
Lucas hade varit med och fixat frulle och kom smygande till mig innan och frågade " mamma....om du skulle få frukost på sängen vad skulle du vilja ha då?". Söta unge.
Jag fick också varm choklad med marschmallows i. Underbart helt enkelt.

På lördagen hade vi fikabesök av fina E, M och A. Skulle ha bjudit på middag men det får vi ta när vi mår bättre helt enkelt. Sen fick jag överaskningsbesök av halva Familjen B.
Kvällen spenderade vi med film och mys och barnen fick vara vakna tills dom somnade.
Superduper mysig dag helt enkelt. Somnade helt slut men mycket lycklig.

Söndagen var det också fikadax. Med Peters släkt.
Bakade igen :) Och gjorde en super god tårta..som vart tokful.
Hade i hallonmousse, chokladganache och hade på cremefroting över hela tårtan.
Mums var det och inte för sött. Till och med Peter gillade den.
Fick massor med underbara presenter och blir såå himla glad.

Imorse vid 7-tiden ringde det på dörren :)
Jag tänkte att gud nu är det någon granne som sett att vi haft inbrott i bilen eller någe sådant.
Men när jag öppnade stod en rar kvinna där och gav mig ett litet gulligt paket och sa "expressleverans". Tog snopet imot paketet och skyndade mig in för att öppna.
Ohh det var en super söt liten ask som innehöll den sötaste och mjukaste lilla kanin jag sett.
Såå himla go. Och ett kort låg i åxå som avslöjade att det var från fina fina A, E och J.
Helt underbart och det gjorde min dag ljus och fin trots snor och huvudvärk.

Jag älskar att fylla år och denna helg har verkligen varit helt underbar.
Kommer dock fortsätta fira lite även nästa helg och det kommer också bli super mysigt.
Härligt när man kan fira lääänge denna mörka månad:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar