onsdag 19 oktober 2011

Fru Cupcakes rekomenderar



Ja jag vet...det är tidigt men jag kan helt enkelt inte låta bli :)

Åre Choklad är ju ett märke som jag skrivit om förut och dom firar ju 20år iår.

Ett underbart företag som växt från litet till ett väletablerat företag som finns både i sverige och utomlands.


Dom kommer hela tiden med nya praliner och annat gott och uppdaterar även inför varje säsong. Jag surfade in för att se om julchokladen kommit på tal. Och det hade den verkligen.

Jag valde 4 favoriter direkt som är en given hit i vinter.


Den första är pepparkakstryffel som är doppad i ljuschoklad, en perfekt gåva i vintertider och även en ljuvlig egoboost i mörkret.


Den andra är God Jul struten som passar perfekt att ta med som gåva till julbordet eller ge i julklapp. Den innehåller mörk chokladkola och tryfflar i smakerna saffran, apelsin, pepparkaka och vanilj. Juligt ljuvligt.


Den tredje är spröda pepparkakor med ett tunt hölje av ljuschoklad.

Perfekt till glöggen eller bara som dom är.


Den fjärde och sista är Glad Vinter struten som faktiskt håller heeeela vintern och kan glädja lääänge. Den innehåller tryfflar med smak av Irish cream, hallon och wiskey samt ljus chokladkola.


Det är inte slut där...titta in på Åre Choklad hemsidan och klicka hem era favoriter inför vintern/julen. Det finns fler nyheter och massor med annat gott.

Dom har ju även drickchoklad som tydligen ska vara galet gott...och det passar ju perfekt till vinterpicknick.


Åre Choklads produkter passar till alla tillfällen och även när du vill ge dig själv något lyxigt gott.

Det går att handla direkt via deras hemsida men säljs även på flera ställen ute i landet.

Jag kommer garanterat testa och ge Åre i jul.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar