torsdag 6 oktober 2011

Fru Cupcake Goodiebag ;)

Den här underbara goodiebagen gav jag till tjejerna.




Tack vare underbara företag fick dom en påse med lycka.




Och även jag fick mig en underbar goodiebag.




Det är så sällan man får goodiebags och man blir sååå himla glad och lycklig.



Och tjejerna blev förvånade ;) det är ju en tjejkväll där vi firar min födelsedag..men det är så kul att ge ibland också.





Goodiebagsen innehåller:






Necessär med hudvårds produkter från Clarins






Armband från Baglady




Halsband/armband från OXXO Design




Doftljus från Yankee Candle




Bodylotion från Barnängen




Fazer cashewnöt från Fazer







Tack snälla alla ni som varit med i denna goodiebag.




Det är en ära att få ge era underbara produkter och att få bära dom....och äta och tända dom ;)




Kan inte beskriva hur tacksam jag är för att just jag fick dela era vackra produkter med tjejerna.





XOXO







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar