fredag 14 oktober 2011

Drömmer....

Jag älskar ju att baka....men jag gillar också plockmat.
Och jag vill lära mig mer om just plockmat.

Läste för ett tag sedan en artikel om en tjej som jobbar i USA med event och hon serverar allt i plockstorlek. DET är något jag skulle vilja ge mig på.

Tror jag ska ge mig på det i höst lite grann och lägga bakningen åt sidan en sväng.
Ja det är klart att jag kommer baka en del...bara inte drömma om det så mycket...och inte utvecklas. Blir lite mättad på allt bakande.
Iof kommer jag ge mig på projekt macaroons i höst men jag tror det finns plats för plockmat också.

Kan inte säga hur mycket tid eller hur många inlägg det blir om just plockmat men ska väll klara av 1 recept i månaden ialafall :) förhoppningsvis mer.

Ser framför mig massor med minimat vackert upplagt och dekorerat.
Att göra plockmat som är lika vackert som ett bakverk.
Håll koll...

XOXO

1 kommentar: