lördag 8 december 2012

Lördag förmiddag

Man kan tro att jag skulle sova som en utslagen bebis inatt med tanke på hur trött jag var igår. Men icke...har sovit himla illa. Ont i kroppen, törstig och orolig sömn. Vaknade imorse och trodde hela ansiktet ramlat ner i halsen och att kroppen skulle gå sönder av att röra sig.
Men ja kroppen höll iallafall och efter tidig frulle åkte vi på hockeyträning.

Nu ligger jag i soffan och ska försöka somna en stund för att sedan baka inför eftermiddagen. Jag och Leo ska följa med på hockey. VIK spelar mot Troja/Ljungby.
Blir spännande. Vi ska även ta med lite fikabröd.

Så ja lördagen kommer gå rätt fort.
Nu vila sen fullt ös. Tänkte försöka hinna storstäda lite också innan hockeyn.
Får se hur långt jag hinner.

Strålande väder denna lördag men jag kommer befinna mig inne i värmen och mysa.
Ha en super mysig lördag mina fina läsare

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar