fredag 25 januari 2013

Nicolas Vahe

När jag var i Göteborg hos Kök Etcetera i december hade dom fått in nyheter som jag var super nyfiken på.
Och som jag föll pladask för.

Lägg Nicolas Vahe på minnet för detta märke kommer synas en del under våren misstänker jag.
Nicolas är fransman och både kock och konditor.
Han har nu lanserat sitt eget märke där det finns både delikatesser, bakmixer och kryddor.
Och även cupcakes formar ;)

Hos KÖK etcetera finner du inte bara cupcakesformarna utan även pepparkvarn och oljor bla.

Jag använde miniformarna till mina cakepraliner och dessa går även utmärkt att använda till minicupcakes.
Otroligt söta, stilren design och perfekt storlek för många användningsområden.
Dom kommer i 48-pack och kostar bara 19kr!!
Perfekt helt enkelt.

Sedan köpte jag med mig muffinsformar i papper hem.
Dessa snyggingar  kommer i 25-pack och finns i rutigt och med stjärnor.
Blått och vitt och mycket stilrent.


Dessa snyggingar kom till användning ganska fort hemma.
Jag bakade mumsiga sweetisar i dom och dom var underbara...både kakan och formen ;)
Det är en hårdare pappform och man kan äta sitt bakverk antingen med sked eller riva bort pappen och äta bakverket. Den vita färgen är fin och vit även efter ugnen.

Heeelt underbara formar och jag vill utforska Nicolas Vahe´s sortiment mer.
Allt är i vackra stilrena förpackningar.

Surfa in här för att finna Kök etceteras utbud. Bered dig på att bli förälskad :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar