torsdag 30 maj 2013

Ärofyllt uppdrag denna veckan


För ett tag sedan fick jag ett mail som gjorde mig lyrisk.
Jag blev tillfrågad att vara domare i årets Miss Cupcake tävling
Gissa om jag svarade ja fort.
Ett antal bloggare hade blivit tillfrågade och att jag var en av dom gjorde mig enormt stolt...jag är inte så pytteliten som jag ibland tror. Otroligt stolt är jag.

Varje bloggare som blev utvald fick en egen vecka att välja vinnare och man fick även tilldelat ett eget tema. Min vecka är NU v22 och temat för veckan är "öppna veckan".
Alltså fritt fram att skapa och ta fram din allra vackraste eller mest kreativa cupcakeskapelse.

Jag har tittat in på bidragen och det har kommit en massor med super fina cupcakes...kommer bli otroligt svårt att välja vinnare och jag önskar alla deltagare ett stort Lycka Till.

Miss Cupcake tävlingen startade för ett antal år sedan och har alltid ett storslaget pris.
Detta är är priserna dessa: 1:a pris är 25000kr presentkort i valfri butk, 2:a pris är 5000kr presentkort i valfri butik och sist men inte minst 3:dje pris är 3000kr presentkort i valfri butik.
Helt underbara priser och väl värt att kämpa för.
Så lägg i sista växeln och ska ditt eget mästerverk.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar