onsdag 10 juli 2013

Cirkus time snart :)


På lördag ska vi göra något som jag längtat efter länge.
Vi ska besöka Cirkus Scott och se en av deras föreställningar i Örebro.
Jag, Peter, kidsen och mamma ska få uppleva Cirkus Scott´s magi och se årets föreställning.

Jag har längtat efter att se Cirkus Scott ända sedan jag var barn.
När jag som barn såg Francois Bronett presentera en magisk show på tv satt jag som klistrad.
Det är cirkus i världsklass och magiskt att dom fortfarande trollbinder sin publik.
Nu är det äntligen dax att se dom live och det ska bli så kul.

Vi har varit på mindre cirkusar förut men det här är något helt speciellt.
Och att få ta med mamma på detta är också något super mysigt.
Hon har aldrig varit på cirkus så det blir premiär för henne.
Vi är otroligt förväntansfulla och det blir en dag med äventyr, mys och familj.

Europas största cirkustält och tidernas mest påkostade show som iår berättar om Jakten på Merlins trollstav. Helt enkelt magiskt.
Förutom en spännande show så finns det även en cirkuspark med massa lek och bus för alla barn.
Till cirkusparken köper man biljetter och där finns det bla ansiktsmålning och trolleri.

Cirkus Scott turnerar genom Sverige och vill ni se när dom besöker just eran stad kan ni se det här och även köpa biljetter. Dom turnerar ända in i september.

Vi längtar efter att få se magi, elefanter och en underbar show.
Vi ses snart Cirkus Scott ;)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar