måndag 11 november 2013

Chokladens dag


När man får ett rosa fint kuvert i brevlådan med sitt namn skrivet i rosa ja då värmer det lite extra i hjärtat. 
Och när man sedan öppnar det och det ligger en chokladkaka med favoriten salmiak som smak då smälter man. 
Och läser man sedan det fina kortet till och ser att det står så här: Vi önskar att du tar dig lite tid i kväll, tänker på hur himla bra du är och äter upp hela chokladen vi valt just till dig!
Ja då är det ren och skär kärlek. 
Och bryter man sen ihop lite av lycka då vet man att det är just rätt tid i månaden eller bara en vanlig måndag och att detta vackra kuvert inte kunde komma lägligare. 

Jag hjärtar Anthon Berg och den underbara pr-byrå dom jobbar med. 
Fy attans vad lägligt. 
Ska snabba mig på med alla kvällens måsten och sen tända ännu mer ljus, göra en kopp te och mysa ner mig i soffan med min choklad. 
För att Anthon Berg tycker att jag är värd det. Kärlek helt enkelt. 

Tack för att ni förgyllde mig dag ;)
PS: tack även till Rosa Choklad som förgyllde min morgon med mer rosa och choklad. Puss på er och alla andra finfina människor som förgyller mitt liv. 

Mm man kan säga att jag är liiiite känslig just nu. Och nej jag är inte gravid :)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar