tisdag 29 april 2014

Fullspäckad helg


Världens bästa 7-åring
Helgen försvann i rasande fart och gud vilket underbart väder.
Längtar verkligen efter sommaren nu och kvällar på altanen.

I lördags var det upp super tidigt då vi skulle sjunga för världens bästa Leo som fyllde 7 år...och Lucas hade även sin första tävling och skulle vara på plats i simhallen redan kl:8 för träning.
Jag älskar mina helgmornar men ibland får man helt enkelt gå upp och köra en turbostart på dagen.

Vi väckte Leo med ljuvlig sång och presenter och sen fick han mumsig födelsedagsfrulle.
Ja vi andra åt ju också frulle..hihi
Sen for jag och släppte Lucas på träningen.

Vid 10 var vi på plats allihop och även Peters mamma för att kolla in Lucas första tävling i simhopp.
Jösses vad jag är stolt över våran 10-åring...är ju självklart galet stolt över Leo också....men att se Lucas i denna tävling var amazing.
Han är så himla duktig och har inte hållit på med simhopp så länge.
Sååå himla stolt
Lucas slutade som 6:a och det var värt att fira.
Han längtar redan till nästa tävling.

Efter det for vi hem och inväntade mamma och pappa som kom och firade Leo på hans dag.
En super mysig dag hade vi och vi bjöd även på middag.
Jag passade på att testa Tulips pulled turkey och älskade den.
Barnen och Peter åt hemmagjorda hamburgare.

En underbar dag som helt enkelt for fram
Pulled Turkey var mumsfilibaba

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar