tisdag 19 augusti 2014

Sponsrad Video: Lotto – Finlandsfärjan


Visste ni att drömvinsten på Lotto alltid är minst 75 miljoner kronor!
Vad skulle ni göra om ni vann 75 mille?
Köpa en findlandsfärja och kryssa till Karibien?
Köpa en ö, bygga ett konstigt hus eller helt enkelt köpa ditt jobb kanske.

Jag drömmer då och då om vad jag skulle göra om jag vann högsta vinsten, och jag spelar på lotto varje lördag och självklart med joker.
Mitt lördagsgodis och kanske blir då så att en dag...händer det plötsligt.
Hur reagerar man när man blir snuskigt rik över en natt?
Får man knäppryck och bygger ett hus i modell av sin idol?
Eller ringer man chefen och pratar med bebisröst eller blir man bara helt tom och handlingsförlamad?
Ja det vet ju inte jag iallafall...det enda jag vet är att jag skulle bli helt lyrisk...och det finns ju ingen chans att vinna om man inte spelar.
Jag spelar samma rader varje lördag med samma rad på joker och jag blir ju lite smått fnissig när jag vinner mindre vinster...så jag vill jätte gärna veta hur jag skulle reagera om jag vann snuskigt mycket pengar.

Den största drömvinsten som gått ut var på 237 miljoner kronor.
Då är du så snuskigt rik så du egentligen kan göra vad som helst och ändå ha pengar kvar...nästan.
Du kan tydligen bygga en bilbana i verklig storlek eller varför inte bygga en exakt kopia Farsta tunnelbanestation i Thailand.
Galet mycket pengar och man kan ju som sagt inte vinna om man inte spelar ;)

Kan ju säga att vinner vi snuskigt mycket pengar så firar vi jul i New York och passar på att njuta av en solsemester i januari på Hawaii. Det skulle vara våran nr 1 efter alla praktiska grejer man behöver ta hand om...alla överraskningar och måsten ;)
Vad skulle ni själva göra?

Detta är ett sponsrat inlägg

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar