onsdag 27 augusti 2014

Fräscha upp håret



Torrschampo har ju blivit himla populärt och jag har testat en produkt från Bangerhead.se.
Den ingår i en serie som är Bangerheads egna märke som heter just Fresh me up.
I serien finns torrschampo, saltavattenspray och värmeskydd och alla är förpackade i stilrena och snygga förpackningar.

Torrschampot finns i 2 storlekar och den jag har här i handen är den lilla storleken som är på 75ml.
Den är perfekt att ha i handväskan eller träningsväskan och är otroligt bra att ha med sig.
Den fräschar verkligen upp håret otroligt lätt och fort, skaka flaskan ordentligt och spraya i torrt hår och massera sen in med fingertopparna.
Den tillför både volym, textur och gör håret fresh ;)

Perfekt när du ska iväg någonstans efter jobbet och håret känns tungt och flottigt eller efter träningspasset om du inte vill tvätta håret. 
Gojibär är känt för sin helande effekt på hår och hud och det är denna produkt gjord på.
Den passar alla hårtyper och är producerad i Sverige.

Jag älskar den här och använder den flitigt.
Den ger lagom med volym, är lätt att tvätta ur och ger perfekt stadga i mitt annars så flygiga hår.
Just nu är det dessutom rea på Fresh me up...så in och kolla ;)
Detta är en riktigt hit enligt mig

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar