torsdag 2 oktober 2014

Igår var ingen vanlig dag...


...för igår var det min födelsedag.
Japp yesterday was the day...som jag tydligen blir ett år äldre ;)
Men ålder är ju enbart en siffra och man är inte äldre än man känner sig.
Förra året valde jag att inte fira min födelsedag alls men i år firar jag.

Och jag hade en helt ljuvlig födelsedag.
Blir helt varm i hjärtat och känner mig som världens lyckligaste tjej.

Mamma och pappa hade firat mig tidigare men hade skickat gulligt kort.
Peter och pojkarna uppvaktade mig sååå lyxigt och fint och jag blir varm rakt in i hjärtat.
Och på kvällen hade vi delar av Peters familj över på kvällsmacka.
Och finfina T kom också med present.
Sååå otroligt lyrisk även idag.

Och tacka alla finisar som uppvaktat mig på min dag via Facebook, Instagram och irl.
Det värmer helt enkelt och kraaaaam till er.

Jag älskar att fylla år.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar