onsdag 29 april 2015

O´learys Club Sandwich


Av någon anledning älskar jag verkligen Sport Bars mat.
O´learys är ett ställe som jag gärna besöker om det finns i den staden jag befinner mig i.
Älskar Club Sandwich och det tar jag gärna..eller fish and chips ;)

O´learys har öppnat upp i våran stad igen och för några veckor sedan tog vi med oss kidsen dit.
Vi har ju annars Allstars som favorit men sååå nice med ett till ställe som har barnvänlig meny och mumsig mat.


Måste säga att denna O´learys var allt annat än vad jag förväntat mig.
Har hört att det brukar vara fullsatt och att det är kanon bra..men tyvärr kan jag inte hålla med här.
Kanske hade valde vi en dålig dag men det var inte speciellt mycket folk vilket får mig att fundera på hur illa det är när stället är fullsatt.

Vi är enda barnfamiljen och är även dom enda som inte får popcorn.
No biggi men mina kids blev lite fundersamma och det blev jag med.

Vi fick vänta väldigt länge på våran mat och trots det så var maten fisljummen när den kom.
Vilket betyder att sista bitarna av maten intogs väldigt kalla.
Maten såg himla god ut men var totalt smaklös.
Kycklingen var nog knappt kryddad och brödet var liksom söndergrillat och stenhårt.
Det var absolut inte den sämsta maten jag ätit i mitt liv men det var inte alls vad jag förväntat mig.
Och i våran stad kommer detta ställe vara långt ifrån min favorit.

Nu ska jag iof tillbaka dit om ett tag och ha avslutning och vem vet..kanske är maten både varm och smakrik då. Men denna dag när vi var och åt...ja där var varken service, mat eller något annat bra.

Har aldrig varit besviken på O´learys innan men hallå där i Vilda Vässan...ni behöver skärpa till er

Betyg: 1/5

2 kommentarer:

  1. Oj hittade på dej av en händelse! Mvh Janne i Uppsala

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj hur lyckades du med det :)? Hoppas allt är bra med dig. Sköt om dig

      Radera