tisdag 7 april 2015

C3 Mix & Go bygger på



Jag älskar ju verkligen min Mix & Go maskin.
Nu har det kommit en påbyggnad till denna underbara produkt som gör den ännu bättre.
Har du en Mix & Go kan du nu köpa till denna Juicer Jar för ynka 129kr och då får du en av mina absoluta favoriter i köket.
Juicer Jar finns även att köpa i ett Mix & Go Pro paket som ligger på ca 500kr.



Jag har länge varit nyfiken på att göra egen juice men tycker det där med juicemaskin är en djungel och ofta kostar dom en hel del pengar.
Tror även att det ofta är en sådan maskin som är stor och otymplig och som du använder ett tag och sedan tröttnar på.

Hur som helst blev jag eld och lågor när jag såg att denna snygging kommit.
Liten, smidig och även till en produkt som jag redan har och använder.
OCH för en yttepyttepeng. Love helt enkelt. Tror denna kan bli en storsäljare till alla som redan har Mix & Go och jag hoppas att ni andra gör er själva en tjänst och köper in dessa ;)

Juicer Jar är så himla enkel att använda men även super enkel att göra rent.
Kanske är det lite mer pyssel än med dom största och dyraste juicemaskinerna men för mitt behov passar denna utmärkt. Hela maskinen är en produkt som jag använder flera gånger i veckan.



Hur använder du denna Juicer Jar då?
Först och främst går den att använda för att göra juice både med och utan frukt kött.
Jag kör alltid så jag får utan fruktkött vilket är enklast tycker jag.
Men man får ju då fruktköttet enkelt samlat om man vill återanvända enbart fruktköttet till tex att baka på.

Man behöver skala frukten och skära ner i bitar.
Det jag tänkt på är att äpplen är svåra att köra om du inte skalar dom innan.

Sen är det bara att tuta och köra.
Jag har testat en hel del olika juicer med apelsin, ananas, kiwi, äpplen, jordgubbar, mango och morötter. Super gott och super enkelt.
Egentligen bara din fantasi som sätter gränser.
Färskpressad juice är inte bara ljuvligt gott utan även fullt med vitaminer bla.

Detta är helt klart en av dom bästa nyheterna på hushållselsidan detta år.
Och glöm inte heller att ni kan göra juice med grönsaker..utforska frukt och grönt avdelningen i eran butik och testa er fram.
Spännande, enkelt och helt enkelt ljuvligt

Betyg 5/5

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar