onsdag 25 mars 2015

Nu är vinnarna korade


Jag älskar prinsessor och har alltid drömt om att få bära prinsessklänning och tiara.
På mitt bröllop fick jag bära en riktig prinsessklänning och känna mig som en riktig prinsessa.
Men det handlar inte bara om vackra kläder, tiara och det vackra utan även om att vara en förebild och ha styrka och mod.

Disney har prinsessor för alla typer och alla har vi säkert våran egna favorit.
Det var super kul att läsa era val och man kan snabbt se att Anna är en stor favorit.

Det vinnande bidraget var ett av dom bidragen som gav en bild av en stark och fin prinsessa och det är Tania  som har Pocahontas som sin favorit.
Stort grattis till dig.

Och dom 2 som vinner 2:a och 3:de priset är Sofia som har Anna som sin favorit och som visar hur stort inflytande en Disneyprinsessa kan ha och sedan Astrid som gillar just coola och självständiga prinsessor.

Stort grattis till er och jag kommer kontakta er.

Tack för erat deltagande och kanske kommer det fler tävlingar i framtiden ;)

XOXO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar