måndag 2 maj 2016

Loka likes...to much



I helgen hade jag och pojkarna provsmakning av Lokas nyheter på deras likes-serie.
Vi dricker en hel del bubbelvatten både egengjort och köpt och Loka har många av våra favoriter.

Vi har dock inte testat Loka Likes på länge men fick möjligheten att testa årets smaker.
Vi fnissade en hel del åt smakerna och dom är verkligen nytänkande och spännande.
Stor eloge till Loka som är så påhittiga.

Det var alltså jag och kidsen som testade dessa.

Först ut var Mango Pannacotta.
Lucas avskydde den, för han gillar inte vanilj och den smakar väldigt mycket vanilj.
Det tyckte även jag och Leo att den smakade väldigt mycket vanilj.
Jag tyckte den smakade vaniljglass.
Jag älskar mango men tyckte att mangosmaken föll bort och vaniljen tog över.
Leo drack upp sin slurk ändå...men den gick inte riktigt hem hos oss.

Sen testade vi Hallon Frozen Yoghurt.
Vi var alla väldigt fascinerade av att Loka verkligen plockar fram dessa smaker.
Hallon Frozen Yoghurt smakade väldigt mycket frozen yogurt och sen kom hinten av färska hallon.
Jag hade gärna smakat mer hallonsmak och lite mindre yoghurt.
Båda barnen dissade denna totalt men jag gillade när hallonsmaken kom.

Sist men inte minst kom vi till Chokladboll.
Att ens komma på ett bubbelvatten med denna smaken är tokroligt och så himla busigt.
Den luktar otroligt mycket chokladboll och smaken som kastas emot en är helt sjuk...det är ju verkligen chokladboll.
Som att dricka en bubblig chokladboll.
Galet coolt.

Alltså ni måste helt enkelt testa dessa för det är så unika och spännande smaker.
Det var en super cool grej men vi håller oss i fortsättningen till mer fruktigt bubbelvatten.
Men testa...kan garantera en smakupplevelse utöver det vanliga 

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar