söndag 7 mars 2010

Söndag morgon...


..började med att solen sken rakt i mitt ansikte och det kändes som om det var sommar...njöt..ända tills pojkarna började bråka om en leksak.
Ja ja lyckan varade en stund iallafall ;)
I fredags när jag kom hem stod det 2st vackra tulpanbuketter på köksbordet.
Han är sååå söt min underbara make.
Fredagen vart som vanligt med Hotell Kantarell, Barda och popcorn.
Leo somnade runt 7 som vanligt och Lucas somnade runt 7.30 :)
Igår var jag och T på stan. Jag klipte av mig håret ;) Det blev en enkelt men busig page och jag är super super nöjd. Köpte hårfärg också som jag tänkte hälla i i kväll.
När jag kom hem hade Peter och barnen bakat sockerkaka med vaniljkräm i..mums mums.
Eftermiddagen spenderade vi ute då det var underbart väder även igår.
På kvällen kollade jag och Peter på Old Dogs...en rolig disney film med bla John Travolta.
Jag somnade iof som vanligt men det jag såg var bra :)
Dagen är inte planerad ännu men eftersom solen skiner så misstänker jag att den kommer spenderas ute en del.
Ha en underbar dag och i eftermiddag kommer ett nytt recept att levereras.
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar