fredag 31 december 2010

Julen vara ända fram till påska..

Julen hos Familjen Nilsson var underbar.
Den började med paket öppning på morgonen och fortsatte hela helgen med trevligt sällskap, god mat och underbart fina julklappar.

Jag är alltid stressad innan jul och det var jag även iår..men under julhelgen släppte det då sällskapen var så underbara och allt var lugnt, avslappnat och helt enkelt underbart :)

Barnen fick så mycket fina paket. Leo fick en motorsåg som han förälskade sig i. Hihi så gulligt. Och Lucas fick en massa lego som han byggde ihop under helgens gång. Även jag fick underbara paket av Peter och barnen. Fick en ny elvisp med stativ som är perfekt, parfym och en massa mer. I love christmas :)

Julafton firades hemma hos oss med Peters mamma och Peters syster med familj. Mat, fika, paket och lovely sällskap :)

Juldagen spenderade vi i Linköping med min bror, hans sambo och så klart mamma och pappa. Lovely. Trots att vi bävat inför resan så vart det helt underbart. God mat, fika underbara paket och mycket trevligt sällskap. Jag fick en ny Marimekko skål i storlek större...ÄLSKAR dom skålarna och av I och V fick jag ett Thomas Sabo armband med 2 berlocker. Jag har ju redan ett men nu pryder Sabo båda min handleder. Lovely helt enkelt.

Annandagen begav vi oss till Hökåsen för det sista julfirandet för året. Då hos Peters syster och hans pappa och fru kom dit också. Det vart inte julmat utan kött, potatis och sås..mums mums mums. Och det hela avslutades med kladdkaka. Mycket gott och mycket trevligt.

Efter denna helg var vi dock helt döda :)
Peter och barnen har varit lediga denna vecka medans jag gjort min sista vecka på VPL och nu återgår till vardagen på OS :)

Igår åkte barnen till mamma och pappa och vi är alltså barnlediga detta nyår.
Lovely.
Vi ska spendera den med Familjen G. Super trevligt. Vi ska ta med efterrätten och bubbel.
Tyvär kan jag inte skriva här vad efterrätten blir men kan garantera att det blir gott...eller gud jag hoppas det blir gott. Har aldrig gjort det förut...men herre gud..hur svårt kan det vara ;)

Kommer bli en super trevlig kväll som det alltid blir med goa vänner.
Imorgon är det bokat slödag och fet pizza till kvällsmat.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar