onsdag 9 februari 2011

Fru Cupcakes testar


För ett tag sen vann jag en tävling på Eleven.se och när jag fick hem min vinst låg det även med lite produkt prover. Dom skickar alltid med prover när man beställer därifrån men till min stora lycka även med vinst :)
En av proverna var Macadamia Natural Oil Deep Repair Masque.
Jag har aldrig provat en produkt från dom förut och idag provade jag denna.
Mitt hår var (enligt min frisör) i otroligt dåligt skick. Slitet, trött och matt.
Och jag är allvarlig när jag säger att Macadamia Natural Oil´s masque kickade igång mitt hår igen med magi. Har aldrig varit med om denna effekt med en inpackning förut och detta var verkligen en "wow" upplevelse. Jag är mållös helt enkelt och otroligt nöjd.
Kan rekomendera denna till ALLA och hoppas innerligt att ni känner samma magi som jag.
Detta är en fullpott helt enkelt...sprakandes av magiska stjärnor ;)
Betyg: 10/10 Cupcakes
XOXO

2 kommentarer:

  1. Har åxå fått med ett prov från Eleven, när jag beställde därifrån, och jag kan bara hålla med:
    Denna inpackning är helt klart bland det bästa jag provat! Kram / Anne

    SvaraRadera
  2. Hejsan, på min blogg får du film tips varje dag med dagen trailer, om du vill ha en länkning så kan du tävla genom att ge ett film tips i dagens trailer inlägget, mer info finns på min blogg. :)
    Pussar och Kramar
    //LadyYasmine

    SvaraRadera