onsdag 16 februari 2011

Lovely



I måndags var det alla hjärtans dag.
Jag tycker det är en super mysig dag men tycker att det är en köpgalen dag.
Det är lite löjligt om man bara ska visa kärlek 1 dag per år och då ta igen hela året.
Men jag tycker ändå det är en mysig dag som bör fyllas med hjärtan :)
Jag gav Peter 2 tavlor som jag stämplat på. Bla en textrad från sången som sjöngs på vårat bröllop. Barnen fick sina badbomber och gelehjärtan.
Sen åt vi lasange till middag och barnens gjordes i hjärtformar..dom sjönk dock ut och vart inte super vackra men lasangen var riktigt mumsig.
Nu är det onsdag och snart helg igen.
Det kliar i fingrarna att få pyssla mera men behöver nog få lite ordning på mina pysselgrejer först. En loppis och en storstädning nästa kanske :)
XOXO

3 kommentarer:

  1. OM man bara visar kärlek en dag per år har man valt fel kärlek

    SvaraRadera
  2. Hej. Hoppas att är bra med dig, det var evigheter sedan. Jag har börjat att blogga igen... http://formochfarg.blogspot.com/ jag har saknat att blogga och hålla mig uppdaterad :-) man träffar ju så många likasinnade här på nätet. Kul att du testar så många olika produkter. Jag använde chokladbladen jag vann härom dagen :) kram på dig!

    SvaraRadera