måndag 28 februari 2011

Nyvecka nya möjligheter

Nu var det ett tag sen jag skrev igen.
Hmm inte bra.

Förra veckan var det vab paradis hemma hos familjen Nilsson.
På måndagen hämtades Leo hem från dagis och natten till tisdag var det kräkfest för Lucas del.
Ingen mer kräk efter det för Lucas men dom var båda svaga och eländiga.

Det var dock liiite mysigt att vabba...det var jätte länge sedan jag vabbade och jag fick en hel del gjort. Synd bara att jag inte kunde baka dock då Lucas hade kräkt jue.

I torsdags åkte jag och lämna barnen i Katrineholm då mamma ansåg att dom lika gärna kunde fortsätta vara sjuka där då dom ändå skulle spendera sportlovet där.
Det var min första långa tur sedan jag tog körkort och det gick jätte bra.
Jag ÄLSKAR verkligen att ha körkort och är sååå himla nöjd med livet just nu :)
Hos mamma och pappa fick jag maten serverad...sen fika och lite små presenter.
Dom är så himla söta. Jag hade köpt med mig choklad och tulpaner till dom.
Fann en sort på Blomgaraget med fransiga blad. Helt bedårande vackra.

Hmm vad har vi gjort nu när vi är barnlediga då???
Inte mycket..det finns en sak man INTE kan göra när barnen är hemma och det är att just bara vara. Iof stod jag på loppis igår men annars har vi försökt bygga upp energi igen.
Ikväll dock ska jag gå på hockey och det är super roligt. Det är helt underbart att passa på att göra sådant när man kan. Jag gilalr hockey men bara när det är tufft spel ;)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar