tisdag 22 mars 2011

Borta bra men hemligt bäst ;)



Helgen i Nyköping var underbar.

På lördagen gick vi upp 7.15 fast jag egentligen hade kunnat sova hur länge som helst. Ibland funkar man inte helt ok :)

Men pigg och utvilad gick vi upp ivarjefall.

Tog lite kaffe i relaxen och sen åt vi en underbar frukost. Det fanns verkligen allt nästan :) Mums mums.

Frukost är något jag verkligen älskar att äta om den är bra.

Jag kan dömma bort ett hotell pga dålig frulle men Sunlights frulle var kanon. Kan verkligen rekomendera er alla att åka dit.

Efter frulle tog vi oss ut på stan och jag skulle klippa mig.

Sen träffade vi mina kusiner och E´s pojkvän från Canada. Verkligen på tiden att vi sågs..insåg att det är över 10år sen sist. Super mysigt och i sommar kommer dom få besök av oss :)

När vi kom till hotellet så landade vi i relaxen och slöade.

Vi har haft det helt underbart. Hotellet var underbart med super fin relax, rummen jätte bra och frullen ljuvlig. Personalen trevliga och servicevänliga och allt var perfekt.

Hade lätt kunnat stanna en eller 2 dagar till ;)

Söndagen försvann i resa. Peter och Leo hämtade upp mig på station och vi åkte till hamnen för att ta en glass. Sen åkte vi och hämtade Lucas på Jujutsin.

Sen hem för mys. Barnen var glada att jag kommit hem och det var mycket kramar och gos.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar