onsdag 19 februari 2014

Fru Cupcakes hjärtar Nailskin


För ett tag sedan fick jag hem detta snygga kuvert.
Jag älskar när det är vackert inpackat och så feminint.

När jag öppnade kuvertet så låg mina finfina nailskins förpackade med instruktion, info och en liten fil.

Jag hade valt att ta 2 designer som var färdiga men du kan även designa egna nailskins.
Helt perfekt

Jag blev lyrisk över dom nailskins jag köpt hem och satte mig direkt för att pilla på dom.



För mig som är lite smått handikappad när det gäller naglar tog det nog lite extra tid men efter tag fick jag till det bra och man kan verkligen göra perfekta nailart naglar.
Det är bara fantasin som sätter gränser.

Jag har blandat lite och dessa skins som är rosa och med svartvita kärleks stickers var perfekta till alla hjärtans dag. Blev en hit verkligen.


Men sen gjorde jag om lite i helgen och valde då och blanda ihop med vanligt nagellack.
Jag hade ett grönt glittrande nagellack och valde det ihop med dom ursöta hjärtstickers.


Jag älskar verkligen dessa nailart och jag kan rekomendera dessa till alla.
Designa egna med ditt favvo märke på eller kanske dina initialer som sagt är det bara fantasin som sätter gränser....nästan. 

Och det är inte heller dyrt och gör man rätt sitter dom länge och tål mycket.
En laddning med 10st stickers kostar 59kr vilket är kanon bra.

I love them helt enkelt och jag kommer garanterat att köpa dessa igen.
Nästa gång ska jag nog prova att designa egna.

XOXO



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar