måndag 3 mars 2014

Energikick...



Jag har ingen aning om vart energin kom ifrån men den var välkommen.
Har varit trött som attans och funderat på hur man ska orka med dagarna och det har varit likadant denna måndag.
Men så när jag kom hem och började med maten så kom energin farande från något håll....det får den gärna göra oftare.

Började med maten och bestämde mig för att göra mat för morgondagen samtidigt då tisdagar är lite tighta i tid då Lucas har träning ungefär när vi brukar komma hem :/
Lagade kycklinggryta med nudlar till dagens middag och lasagne till imorgon.
Fixade frulle och mellis till mig imorgon, städade köket, fixa tvätt, såg till att kidsen blev färdiga för sängen...och sen...ja sen råkade jag börja fixa i vardagsrummet.
Vårat hem är inte komplett och jag vill liksom få en helhet i vårat hus.
Nu börjar vi bli på god väg.

Ändrade lite bland tavlor, fixa lite dekorationer och sen började jag skriva tavlor.
Ja har ingen vacker handstil tyvär men det funkar....det är jag.
Önskar jag hade en skrivare som funkade så jag bara kunde skapa på datorn och sen skriva ut men ja nu skapar jag med händerna helt enkelt och jag blev nöjd.
Men nu är mitt papper slut....buhuuuu.
Behöver mer hårda pappersark och fler pennor i olika färger.
Det får väääääldigt gärna flytta in hos mig...för nu är jag på G.
Hade som tur är ettt begär på tavelramar så det har jag i alla möjliga storlekar och färger.
Har börjat med en famljevägg i hallen också där bilder på barnen kommit upp....men den ska byggas på.

Imorgon ska dessa 3 tavlor upp i huset och jag älskar budskapen.
Min absoluta favvo är den med texten: Some people just need a high 5. In the face....with a chair!!!
Den är underbar och ni måste hålla med om att det är sant ;)

Hoppas att energin finns kvar imorgon...eller på onsdag föresten...för imorgon behövs den bara lite.

Passar även på att kolla in Hasselhoff´s show...just nu är det strippande pojkar som sjunger...helt ok en måndag.

Sov sött mina kära läsare

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar