torsdag 19 februari 2015

Alla hjärtans helg



I helgen var det ju alla hjärtans dag.
Jag har lite delade åsikter om den dagen.
Älskar ju att det är en hjärtedag men tycker det är trist att kärlek ska vara koncentrerat på en enda dag på året och jag tycker dessutom att dagen är otroligt köpkravig ;)

Vi firade dagen på samma sätt som vi brukar på lördagar.
Massor med mys, lördagsgodis och familjetid helt enkelt.

Jag startade dagen med att kolla till lagets poolspel (Leo spelade inte just den dagen) och sedan for jag och tränade.
På hemvägen stannade jag till på Plantagen och köpte massor med underbara tulpaner som jag sedan placerade ut i huset.

Efter lunch åkte vi och fikade på Brynolf och jag åt helt ljuvliga pariservåfflor som är en kär favorit sedan barnsben. Älskar det lilla bakverket om det är gjort på rätt sätt...och det var det där.
Sen köpte vi lördagsgodis.

På kvällen blev det mysmiddag och sedan laddades det för Mello.
En underbar dag helt enkelt men inte underbarare än någon annan helg.
Hoppas ni hade en kanon dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar