torsdag 19 februari 2015

Date med kidsen


2013 öppnade Allstars här i Västerås och när vi kommit på att vi vill äta där har det alltid varit fullt.
Helt galet, men förra helgen bestämde jag mig för att kolla om det fanns plats för mig och kidsen då maken var iväg.

Till min fasa var det nästan fullt...men den underbara tjejen lyckades fixa ett bord till oss.
ÄNTLIGEN skulle vi få testa detta ställe.

Alltså det är ju en sportbar med amerikansk mat.
Jag fullkomligen älskar amerikansk mat..och sport...ja det funkar.
Dom har även en barnmeny vilket är kanon bra och barnen fick kolla igenom den innan.

Lucas valde hamburgare med pommes.
Det var dubbelt kött i burgaren och jag vart förvånad över att han klämde i sig den och älskade den helt enkelt.

Leo valde krispiga nuggets och trots att han inte var helt nöjd med dom mumsade han i sig hälften av hans bamseportion. Och Leo äter inte om han inte gillar det.

Till barnens mat ingår det dricka och glass och maten kostade endast 50kr/st.
Ett riktigt kap och kanon bra mat tycker jag.

Själv hade jag enormt svårt att välja.
Jag hade velat ha lite av allt. Saknar en avsmakningsmeny som går att beställa om man är 1pers ;)
Jag bestämde mig dock för en rustic club sandwich och alltså jag dog och hamnade i himmelen vad gott.

Jag förstår varför det ofta är fullbokat för jag gillar verkligen allt här.
Servicen var topp, maten perfekt och inredning var mysig.
Jag älskade allt och vi fick maten fort.
Finns verkligen inget att klaga på.

Och är ni hungriga och känner för att bege er ut (boka bord innan) så testa Allstars.
Ett av mina absoluta favoritställen.
Tycker det finns dåligt med lite roligare matställen dit man kan ta med barnen så detta är ett varmt välkommet ställe i Västerås.
Ta en date med familjen i helgen.
Vi kommer garanterat besöka dom igen.

Betyg: 5/5

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar