onsdag 5 augusti 2009

Halva veckan har gått

Och idag cyklade jag till jobbet med Duffy på högsta volymen.
Underbart...flög fram och fick energi...som iof försvann av cyklandet:)
Alla system funkade på jobbet och jag hade inte glömt något hemma :)

Solen skiner...och det är underbart.
Inatt drömde jag att jag köpte ett skissblock, pennor och färger.
Tror min hjärna försöker säga något åt mig. Ska nog inhandla lite sådant under dagen tror jag.
Skulle behöva göra lite kreativa saker.

Barnen åkte iväg tidigt med Peter idag, han har tävling och deras gamla dagmamma ska passa dom en stund. Vi skulle verkligen behöva hitta en perfekt barnvakt.
Shit vad svårt att lämna sina barn till någon man inte känner...iof lär man ju känna personen och man lämnar ju på dagis och sådant. Får fundera lite på detta helt enkelt:)

Nu ska jag njuta av kaffekopp nr 2 idag.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar