torsdag 27 augusti 2009

Borta bra men hemligt bäst.

Som Kent Agent säger.
Igår drog Peter iväg till halmstad för att slåss för sin pokal i årets Ica Golf som han så fint vann ifjol.

Har alltid lite ångest när Peter ska åka bort länge men det brukar alltid gå underbart bra :)
Kvällen gick perfekt igår. Barnen var underbara och allt flöt på toppen.
Sen somnade barnen tidigt åxå så jag valde bort det jag hade tänkt göra och slog mig ner i soffan med chips och hade mys och kollade på "Leila på Landet".

Imorse gick det helt ok. Ingen arg Lucas men dock en bestämd Leo som INTE ville till dagis utan ville cykla vidare:) Men det gick ändå...dagisfröken tog med sig Leo in och jag hann inte ens ut innan han slutade gråta.

Hoppas verkligen att kvällen kommer gå lika bra som igår.
Ikväll ska jag även försöka hinna med att lära Lucas lite med klockan.

Har sjukt ont i ryggen idag, vet inte vad som hänt. Det gör varmt ont och strålar åt alla håll.
Kanske skulle lägga mig i ett varmt bad när barnen somnat.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar