måndag 7 september 2009

Imorgon gäller det

Idag är sista dagen hemma på en vecka.
Imorgon vid denna tiden 11.29 så är jag och T i Portugal.

Herre gud vilken resfeber jag har.
Men det ska bli super skönt och otroligt lyxigt...även om jag kommer sakna min lilla familj otroligt mycket. men jag kommer ju hem om en vecka.

I lördags hade vi kalas för Lucas.
han fick ha det på Busborgen. Ett väldigt bekvämt allternativ och barnen var heeelt slut efter kalaset. Lucas fick jätte fina presenter och hade bjudit alla killar i klassen plus lite kompisar utanför klassen. Han var mycket nöjd med allt.

Igår for dagen fram...var och köpte det sista inför resan och Peter spelade lite golf på eftermiddagen. Jag hann städa nedervåningen och fixa en del :)

Jag hoppas kunna hitta ett internetcafe där nere och kommer nog uppdatera bloggen någon gång under resan. Annars får ni veta och se allt när jag kommer hem :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar