måndag 21 september 2009

Måndag morgon...

...började med försovning hos Familjen Nilsson.
Jag trodde jag tryckte på snooze men stängde tydligen av klockan.
Men ingen panik då vi ändå skulle iväg senare idag då vi hade möte med Lucas fröken 8.30.

Mötet gick jätte bra och våran duktiga son fick massor med beröm. Det är underbart skönt att höra. :)
Och vi fick vara med på en del av deras morgonsamling åxå och det var jätte roligt.
Dom sjöng och pratade engelska och räknade och berättade vad dom gjort i helgen.

Nu är det nästan en vecka sen jag kom hem från portugal.
Känns nästan inte som att jag varit borta, ramlar in i vardagen såå himla fort.
Men gud såå skönt det var. Men det var åxå såååå otroligt skönt att komma hem.
Saknade Peter och barnen så himla mycket.
När jag klev innan för dörren hemma var det en enorm lycka som kom över mig.
Och barnen och Peter var glada och hade köpt blommor.
Ohhhh jag har världens bästa familj :)
Kärlek...:)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar