söndag 27 september 2009

Underbar söndag

Imorse åkte jag och T och solade..och efter det vart det frullebulle på Ikea kombinerat med lite shopping. Köpte lite nya blommor och gjorde ett riktigt fynd på vinterjacka och termobyxor till Leo. Underbar start på morgonen.

När jag kom hem hade Peter och barnen städat och det luktade gott hemma.
Jag och barnen spenderade eftermiddagen ute på gräsmattan med bus och kull :)
Peter hade match som hans lag dessutom vann .....grattis killar.

Runt 4 kom Peters mamma för att passa barnen en stund medans jag drog på mitt första Power Yoga pass. Det var verkligen en upplevelse och jag kommer nu fortsätta med denna aktivitet varje söndag och måndag...dock inte imorgon då jag ska på bio igen:)
Det var sååå sjukt jobbigt men helt underbart skönt samtidigt och jag har redan träningsvärk så jag räknar med att vara typ död imorgon:)

Nu kommer resten av kvällen att spenderas mycket lugnt och försiktigt.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar