torsdag 24 september 2009



Wihiiii äntligen har jag funnit en yoga partner...eller vad det nu kan kallas.

På söndag drar vi igång jag och A och kör power yoga.

Ska bli super kul och jag känner mig ordentligt laddad.

Men är inställd på att ha sjukt ont ett par dagar efter då min kropp inte är van vid träning om man inte räknar cykling till och från jobbet som detta :)

Men det ska bli riktigt skönt och jag är så seg att komma igång så det är perfekt att ha någon att gå med.

Tack snälla A ;)

För övrigt är det ju torsdag idag.

Fick spunk imorse...morgonen började lugnt och glatt men blev till slut stressig och arg.

Lucas ville inte ta på sig..sölade och hade sig.

Kännde att jag borde ha hanterat detta lugnare men mitt tålamod var som bort blåst.

Jajaj...alla kom fram dit dom skulle hela och rena och jag får väll ha en lugnare och mysigare kväll då:)

Hoppas verkligen på att få mer energi och power av träningen.....längtar :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar