lördag 1 augusti 2009

Semestern är sluuut.

Jahapp ja...på måndag är det tebax till verkligeheten för min del.
Peter och barnen är lediga ett tag till.

Ska bli lite skönt iof med fasta tider, morgonfika i lugn och ro och lunch.
Men nog kommer jag sakna lite grann att vara hemma, fast v36 bär det iväg på resa för mig och T. Vi får se vart vi hamnar :)

Just nu är det heeelt tyst hemma i huset.
Lucas är med grannpojken och hans pappa i hans garage och fixar lite. Dom åkte imorse och skulle komma hem ikväll. Dom fick med sig fika och lördags godis och sen hade Janne packat ner mat.

Peter och Leo är på golfbanan...det ska börjas i tid ;)
Lucas fick föresten sitt första golfset härom dagen. Han är sååå stolt. Han fick med bag och allt.
Hihi han är så söt.

Idag har jag och Leo cyklat till familjen Bolognini och fikat.
Peter satte på cykelstolen igår på min cykel och det går som på räls och Leo älskar det.
Provade en gång med Lucas på Peters mammas cyklen men tyckte det var otäckt.
Men nu gillar jag det...lite vingligt ibland med super skönt :)

Nej nu ska jag fixa lite.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar